Danish Business Pavilion annoncerer samarbejde med ExpoMatch

Danish Business Pavillion og ExpoMatch har i efteråret 2019 indledt et specielt samarbejde, hvor ExpoMatch skal hjælpe danske start-up virksomheder med at starte et eksport-eventyr via deltagelse på den danske pavilion og dermed verdensudstillingen EXPO 2020.

ExpoMatch ApS er en nytænkende online dating portal mellem danske og udenlandske virksomheder. ExpoMatch vil i samarbejde med Danish Business Pavilion hjælpe de danske virksomheder på den danske pavillon til at finde de perfekte udenlandske samarbejdspartnere og kunder. Samtidig er ExpoMatch backbone for Danish Business Pavilion danske organisation og ansvarlig for udvikling af markedsføringsstrategi for de deltagende danske virksomheder. 

Som virksomhed har ExpoMatch fokus på at reducere omkostninger for alle partnere, således et samarbejde og nye forretningsideer kan afprøves hurtigere og med lavere omkostninger.

ExpoMatch stræber på at forandre og forbedre mulighederne for at danske SMV’er kan opnå deres fulde forretningsmæssige potentiale med den perfekte partner inden for økonomiske og tidsmæssige trygge rammer. Dette gør ExpoMatch med fokus på at disse virksomheder sammen kan skabe øget vækst på baggrund af ny fælles innovative tiltag virksomhederne imellem.

ExpoMatch har derudover et særligt fokus på de SMV’er, som medvirker til at løse de globale problemstillinger (17 verdens mål), ved at fungere som facilitator mellem virksomheder, der er proaktive i den bæredygtige omstilling. 

ExpoMatch vil gennem sin avanceret og systematiske matchmaking matche virksomheder, der passer perfekt sammen ud fra kriterier opstillet af virksomheden selv. Dette kan både bruges til, at finde den næste kunde, samt at finde den ideelle samarbejdspartner til at nå nye mål. 

Expomatch indeholder samtidig et fuldt opdateret branchekatalog, som skal hjælpe virksomheder endnu mere specifikt efter partnere eller nye kundesegmenter, gennem omfattende sorteringsmuligheder. På denne måde kan alle virksomheder finde den ønskede data der skal til for at de kan skabe en succesfuld virksomhed. 

ExpoMatch fungere kontinuerligt som et nyhedsmedie på de 10 største hovedsprog med fokus på eksponering af bæredygtige virksomheder og alt fra finansnyt til tiltag indenfor virksomhedsledelse. ExpoMatch’s nyhedsmedie skal være med til at hjælpe alle virksomheder med at holde sig oplyste indenfor tidens trends i forretningsverdenen. 

ExpoMatch’s mål er at øge danske eksportmuligheder på de markeder der kan drage fordel af den danske know-how på grøn omstilling. 
ExpoMatch åbner officielt den 20. April 2020, 6 måneder før verdensudstillingen starter i Dubai.

Daglig leder af ExpoMatch er Alexander Friis og Theis Hæstrup.

Find ExpoMatch på http://expomatch.dk