Grafiker

VERDENSUDSTILLINGEN SØGER GRAFIKER / AD’er – med flair for publikationsopsætning og layout

Danish Business Pavilion søger en skarp og passioneret grafiker, der tænker kreativt og har øje for detaljen, og som ønsker at være en del af et hurtigt ekspanderende team, som arbejder agilt og med daglige deadlines.

Du bliver en del af vores team, der håndterer en bred vifte af kommunikative opgaver på tværs af husets mange projekter indenfor virksomheden og tilhørende samarbejdspartnere. Det er derfor vigtigt, at du trives med mange bolde i luften, tager ansvar og eksekverer hurtigt.  

Dine primære opgaver er

  • Grafisk opsætning af diverse tryksager, herunder salgskataloger og foldere 
  • Ansvarlig for udvikling og vedligehold af nuværende grafisk design og visuelle identitet
  • Produktion af den visuelle kommunikation til digitale platforme, herunder salgsvideoer, SoMe content og WEB
  • Forbedre/optimere POS materialer, herunder billederedigering, evt. 3D renderinger m.m.

Dine Kompetencer og profil

  • Du har erfaring med at udvikle større visuelle koncepter og er superbruger af Adobe pakken – især InDesign, Illustrator, Photoshop, samt After Effects
  • Du arbejder selvstændigt, ansvarsbevidst og kan eksekvere 
  • Du har en god forståelse for grafisk design, detaljer og visuel kommunikation og formidling.  
  • Du kan udvikle kreative løsninger og samtidig sikre et højt produktionsniveau  
  • Du kan bevare roen – også når der er pres på – og formår at samarbejde på tværs  
  • Du er omstillingsparat til husets mange opgaver, der skal løses på tværs af hinanden

Stillingen er på fuld tid (37 timer) med tiltrædelse hurtigst muligt. Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor der ikke er langt fra idé til handling. Vi tror på, at et godt arbejdsliv opnås gennem løbende dialog, medansvar, sparring og fokus på den enkelte medarbejders kompetencer. 

Løn: 

Startløn på kr. 24.000 pr. mdr. samt bonus for resultaterne af din indsats. 

Vi tilbyder dig 

  • En attraktiv arbejdsplads 
  • Super gode kollegaer
  • Mulighed for hurtigt avancement 
  • Du skal som udgangspunkt arbejde fra vores hovedkontor i Aalborg 
  • Vores marketingsafdeling består pt af 2 fuldtidsansatte der sammen med deres øvrige kollegaer, løser vores opgaver   

Sådan søger du  
Klik på linket herunder og besvar spørgeskemaet, hvor du også har mulighed for at uploade din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter, for eksempel portefølje.  

Ansøg her  

Hvis du ønsker din ansøgning behandlet hurtigst, gør du følgende

Sender en mail til job@expo2020.dk.
Skriv i emne feltet hvilken stilling du har søgt.
Skriv i mailen – hvorfor vi skal se på dig asap, så får du særbehandling.

Om Danish Business Pavilion 
Danish Business Pavilion modtog i 2019 den officielle licens for Danmarks deltagelse ved Verdensudstillingen EXPO2020 Dubai, som afholdes fra 1. oktober 2021 til 31. marts 2022. Vi har på kort rekordtid etableret en hurtigvoksende organisation og påbegyndt den fysiske opbygning af den danske pavillon. Vi arbejder agilt med målsætning om at være handlekraftige og løsningsorientererede. Organisationen har kontorer placeret i både Danmark (Aalborg) og Dubai.  

Besøg verdensudstillingen.dk for at se hvordan virksomheder kan deltage på den danske pavillon.

Du kan også besøge Expo2020dubai.dk for at udforske vores online univers og alle deltagende virksomheder på den danske pavillon.

Vil du vide mere?   

Når vi har modtaget din ansøgning og du har udfyldt spørgeskemaet, vil du blive kontaktet indenfor få dage. Du har mulighed for at spille spørgsmål i spørgeskemaet.