ISH er med på den danske pavillon i Dubai

“ Vi har fået et tilbud, vi ikke kan sige nej til. Vi glæder os til at dørene åbnes til en meget spændende verdensudstilling og ikke mindst til at indtage en region, hvor vores alkoholfrie produkter hører rigtig godt hjemme” – Søren Kirketerp, ISH

“Vores mission har altid været at udfordre den sociale norm omkring vores drikkekultur og gøre det nemt for ‘mindful drinkers’ at skrue ned for alkoholindtaget. Jeg skabte ISH efter, jeg selv valgte at kvitte alkoholen i 100 dage, og oplevede, hvor begrænsede mine muligheder var, når jeg, som alle andre, gerne ville have en rigtig drink. Det var også i denne periode, at jeg indså, at der var en voksende trend og at flere havde det som jeg. I virkeligheden handler det om at give alle en frihed til at vælge uden kompromis”. – Morten Sørensen, grundlægger ISH

Det var netop den passion, der blev katalysatoren for det, der skulle blive til noget af en raketvirksomhed. ISH formåede i deres første år atkomme på hylderne hos over 1.700 forhandlere i 8 forskellige lande og vinde prisen for Danmarks mest skalerbare virksomhed via Scale-up Denmark. Priser er det også blevet til for selve produkterne hvor GinISH og RumISH henholdsvist har vundet sølv og guld ved International Food Contest. I 2020 fortsætter rejsen med fuld fart, hvor der udvides på team, lanceres nye produkter og der skal indtages flere markeder på flere kontinenter. Den alkoholfrie bølge er i fuld flor globalt og det er vores ansvar, som ‘first mover’, at blive ved med at innovere og vise verden, at vi i Danmark også kan sætte vores velkendte høje standard, når det kommer til alkoholfri”. – Morten Sørensen, grundlægger ISH.