Leder telemarketing

Motiverende lederprofil til nyopstartet salgssupport og telemarketingafdeling

Vi søger en motiverende leder til vores nyopstartede salgssupportafdeling 

Du formår at lede og motivere et ungt team af ivrige medarbejdere – du har det store overblik og fokus på at eksekvere. 

Vi har et mål om at skabe dialog med en meget stor del af de danske SMV’er – og din afdeling er vores første kontaktpunkt.  

Dine primære opgaver er

  • Overse og assistere med kampagneplanlægning og eksekvering heraf via vores CRM system 
  • Håndtering af data og analyse af kampagner 
  • Segmentering og gruppering af virksomhedsdata 
  • Målretning og tilpasning af budskaber – og løbende evaluering af effekt 
  • Frem for alt, formår du at lede og inspirere din medarbejdere til at opnå synlige resultater i samarbejde 

Du sikrer, at din afdeling lever op til vores ambitioner om, at vi løbende lærer, evaluerer og forbedrer vores indsats på tværs af afdelingen. At alle spiller altid hinanden bedre og løfter i flok.  

Vi arbejder i en ung og uformel organisation med mange forskellige profiler og kompetencer på vores teams. 

Vi er super ambitiøse – og har meget kort tid til at realisere vores mål – derfor kigger vi sjældent på klokken, men altid på målstregen – og vi gør en aktiv indsats for at grine sammen, hver dag.  

Du står i spidsen for denne proces. 

Din indsats sikrer med andre ord fundamentet for vores fortsatte succes og vækst. 

Læs mere om hvordan din afdeling arbejder her

Er du klar på at spille en nøglerolle i succesen af Danmarks deltagelse ved Verdensudstillingen i Dubai i 2021?Så er det nu du skal søge. 

Vi tror du er/har

  • Flere års ledelseserfaring 
  • Erfaringer fra telemarketing og lead generering 
  • Indgående erfaringer med CMS-systemer og databehandling [tilføj gerne hvad vores CMS-system hedder] 
  • Du er en inspirerende leder, som formår at gå foran og vise et godt eksempel  
  • Trives med selv at have fingrene i opgaverne og er være en aktiv del af løsningen 
  • Formår at anvende konkurrence og spejling som positive og motiverende ledelsesgreb 
  • Ønsker at blive dygtigere hver eneste dag 

Vil du vide mere om hvad vi arbejder med – kan du læse mere  i  kataloget  eller på vores  hjemmeside. 

Vi tilbyder

  • En attraktiv arbejdsplads  
  • Super gode kollegaer 
  • Mulighed for hurtigt avancement  
  • Du skal som udgangspunkt arbejde fra vores hovedkontor i Aalborg  
  • Vores salgs- og supportafdeling består pt. af 6 fuldtidsansatte, der sammen med deres øvrige kollegaer, løser vores opgaver    

Løn

Løn efter kvalifikationer samt bonus for resultaterne af din indsats. 

Sådan søger du   
Klik på linket herunder og besvar spørgeskemaet, hvor du også har mulighed for at uploade din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter. 

Ansøg her   

Hvis du ønsker din ansøgning behandlet hurtigst, gør du følgende

Sender en mail til job@expo2020.dk.
Skriv i emne feltet hvilken stilling du har søgt.
Skriv i mailen – hvorfor vi skal se på dig asap, så får du særbehandling.

Om Danish Business Pavilion  
Danish Business Pavilion modtog i 2019 den officielle licens for Danmarks deltagelse ved Verdensudstillingen EXPO2020 Dubai, som afholdes fra 1. oktober 2021 til 31. marts 2022. Vi har på kort rekordtid etableret en hurtigvoksende organisation og påbegyndt den fysiske opbygning af den danske pavillon. Vi arbejder agilt med målsætning om at være handlekraftige og løsningsorientererede. Organisationen har kontorer placeret i både Danmark (Aalborg) og Dubai.  

Besøg verdensudstillingen.dk for at se hvordan virksomheder kan deltage på den danske pavillon.

Du kan også besøge Expo2020dubai.dk for at udforske vores online univers og alle deltagende virksomheder på den danske pavillon.

Vil du vide mere?   

Når vi har modtaget din ansøgning og du har udfyldt spørgeskemaet, vil du blive kontaktet indenfor få dage. Du har mulighed for at spille spørgsmål i spørgeskemaet.