Telemarketing

Er du en ægte go-getter, med sans for detaljer og altid øje på kunden? 

Vi mangler kvikke og selvstændige systematikere 

Til vores salgssupportafdeling søger vi medarbejdere som formår at omsætte store ambitioner til håndgribelige opgaver – og eksekvere på dem. 

Vi har et mål om at skabe dialog med en meget stor del af de danske SMV’er – og du er vores første kontaktpunkt.  

Dine primære opgaver er 

  • Målretning og tilpasning af budskaber – og løbende evaluering af effekt 
  • Samtale med danske SMV’er og tilladelse til at sende dem mere information
  • Frem for alt, formår du at omsætte hensigter til handling  

Eksempel på en konkret opgave

  • Vi vil gerne i dialog med samtlige danske virksomheder som arbejder med Interiør design 
  • Du får leveret en liste via vores kundestystem (CRM).
  • Herefter kontakter du virksomhederne telefonisk, og påbegynder dialogen, primært med henblik på at opnå tilladelse til at vi må kontakte dem med yderligere informationer  

Din indsats sikrer med andre ord fundamentet for vores fortsatte succes og vækst. 

Vi lærer, evaluere og forbedre løbende vores indsats på tværs af afdelingen. Vi spiller altid hinanden bedre og løfter i flok. Vi arbejder i en ung og uformel organisation med mange forskellige profiler og kompetencer på vores teams. 

Vi er super ambitiøse – og har meget kort tid til at realisere vores mål – derfor kigger vi sjældent på klokken, men altid på målstregen – og vi gør en aktiv indsats for at grine sammen, hver dag. 

Er du klar på at spille en nøglerolle i succesen af Danmarks deltagelse ved Verdensudstillingen i Dubai i 2021? – Så er det nu du skal søge. 

Vi tror du er/har

  • En Teamplayer – med evne til at arbejde sammen med de øvrige medlemmer af holdet 
  • En can-do holdning som inspirerer andre omkring dig
  • Evnen til at tale pænt og forståeligt i telefon 
  • Afslutter dine opgaver hurtigt og grundigt 
  • Evner at arbejde på flere projekter samtidigt 
  • Ønsker at blive dygtigere hver eneste dag 

Fordel

  • Det er en fordel hvis du i forvejen har konkret telemarketings erfaring 

Vil du vide mere om hvad vi arbejder med – kan du læse mere i  kataloget  eller på vores  hjemmeside

Vi tilbyder

  • En attraktiv arbejdsplads  
  • Super gode kollegaer 
  • Mulighed for hurtigt avancement  
  • Du skal som udgangspunkt arbejde fra vores hovedkontor i Aalborg  
  • Vores salgs- og supportafdeling består pt. af 6 fuldtidsansatte, der sammen med deres øvrige kollegaer, løser vores opgaver

Løn

Startløn på kr. 24.000 pr. mdr. samt bonus for resultaterne af din indsats.  

Sådan søger du  

Klik på linket herunder og besvar spørgeskemaet, hvor du også har mulighed for at uploade din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter. 

Ansøg her    

Hvis du ønsker din ansøgning behandlet hurtigst, gør du følgende

Sender en mail til job@expo2020.dk.
Skriv i emne feltet hvilken stilling du har søgt.
Skriv i mailen – hvorfor vi skal se på dig asap, så får du særbehandling.

Om Danish Business Pavilion  

Danish Business Pavilion modtog i 2019 den officielle licens for Danmarks deltagelse ved Verdensudstillingen EXPO2020 Dubai, som afholdes fra 1. oktober 2021 til 31. marts 2022. Vi har på kort rekordtid etableret en hurtigvoksende organisation og påbegyndt den fysiske opbygning af den danske pavillon. Vi arbejder agilt med målsætning om at være handlekraftige og løsningsorientererede. Organisationen har kontorer placeret i både Danmark (Aalborg) og Dubai.  

Besøg verdensudstillingen.dk for at se hvordan virksomheder kan deltage på den danske pavillon.

Du kan også besøge Expo2020dubai.dk for at udforske vores online univers og alle deltagende virksomheder på den danske pavillon.

Vil du vide mere?   

Når vi har modtaget din ansøgning og du har udfyldt spørgeskemaet, vil du blive kontaktet indenfor få dage. Du har mulighed for at spille spørgsmål i spørgeskemaet.